2011. január 31., hétfő

Rég volt

Régen volt már hogy láttalak már,
mégis testemben ég még a tűz,
ahogy gondolatom hozzád űz.
Emlékszem mintha ott lennék újra,
megpillantva téged nem tudtam mi kerekedik a végére,
Szemeid ragyogtak hiszen te már tudtad,
Érintetted testem és pezsdült a vérem.
Szád az ajkamhoz ért és dobbant a szív.
Ölelésed felrepített egészen az égbe.
Nem kérek mást csak hogy érezzelek téged.
Ma és akkor is,te vezényelted rezdülésem.
Emlékszem csókoltam és borzongott tested,
némely ponton elidőztem,lentebb,
amíg a színes gömbök meg nem jelentek.
Néztél,csillogott szemed,
sosem látott csodát,tártam fel előtted.
Hálás lettél és el nem engedtél,
Ujjaid kutatón fedezték fel testem.
Annyira vágytam hogy csúcspontra érjünk,meghalni és feltámadni megint együtt.
Hol nincs idő és pillanatokra eltűnik a jelen és a jövő.
Vágyakoztam,álmodoztam.
Újra látni akarlak!
 G.S-Ágnes

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése