2011. január 31., hétfő

You

Szerelmes lettem,álmokat kergettem.
Táncoltam,keringőzött lelkem.
Szárnyaltam,erősebben dobolt szívem.
Éjeken át nem aludtam,csak álmodoztam.
Szemeim csak rád ragyogtak,fénylő nappalokon.
Erősek az érzelmek,felkavarják az értelmet.
Rózsaszín felhő körözz fölöttem.
 Ámít,kábít és eltűnt az út a járható.
 Vérzik a szívem,annyira fáj éget.
Kínoz ,gyötör romokba dönt e szerelem.
Mégis ragyogó mosolya,és az ajkán az édes szó:Szeretlek!
A tekintetét,mikor ragyogó szeme szinte vetkőztet.
És a kéz ami érinti testem,remegek,hevül a vérem.
Alélok karjaiban,de ő erősen tart.
Átadom magam teljesen a kéjnek.
Repítsen hát fel,egyre feljebb a végtelenbe.
Visszatért élet kedvem,veled vagyok egészen,
hisz nincs értelme nélküled......
G.S-Ágnes

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése